[ Home ] [ all ] [ liz / b / meta ] [ Rules / FAQ / Search / News ]

/b/ -Burrow

Bury yourself in the ground lizzie
Name
Email
Subject
Comment
Flair
File
Embed
Password (For file deletion.)

File: 1601155880343.jpg (22.83 KB,512x512,05ff17f511ff7c1bdf694862bf….jpg)

 No.5993[View All]

Remember Lizzies it's bad to hold negative emotions since they build up.
166 postsand52 image repliesomitted. Click reply to view.

 No.6842

>>6839
i've had jagermieister but i usually add it with red bull

 No.6844

>>6842
A jagerbomb? I've been meaning to try one of those.

 No.6849

>>6840
Yeah, they fucked me up pretty bad

Everyday I'm haunted by the thoughts that they put into me.
Always thought that I'm just fucked up but after few talks with therapist and opinions of other people.
It all makes sense, basically I'm judging my every action just how they would in the worst case scenario.

I'm sure it wouldn't have such effect if my father wasn't tormenting me physically and mentally.

Thought that lack of saved money and safe place was the issue.
Unfortunately those problems are with me wherever I am and it doesn't matter how much money I have.

I could pretty much do everything now, yet I'm feeling like shit.
There is nothing that I want to do outside of being isolated.

My own person makes me disgusted and depressed.
No goal, motivation or joy.
Kinda cringe lol

 No.6850

>>6849
>I could pretty much do everything now, yet I'm feeling like shit.

You say that but you probably feel at least 10% less shitty than when you were trapped with mom and dad.

 No.6851

>>6850
Father wasn't living there so it was pretty chill.

Actually I feel more shitty now lol
Well door to my room is always open so I will see if it helps when I keep closed.
Maybe such a silly thing will do wonders

 No.6855


 No.6868

Cons:
-got addicted to cryptocurrencies
-struggling to exchange it to normal currency

Pros:
-I have a good amount of money in my cryptowallet

Holy shit I'm retarded. Can't bear with my mind so I need to be constantly focused on something which always results in addiction.
It's not like I'm going to use those funds for something meaningful. I'm wearing rags lol
What drives me towards holding it is a opportunity to just save enough funds one day for some shack and be a shut-in till I die.

I will try to start backing off funds tomorrow from what my NFTs are mining.
I was so sure that I won't lose my mind over it, damn

 No.6869

>>6868
you should try to at least exchange some of your internet monopoly money for real cash, the price could bottom out any day now

 No.6870

>>6869
Thank you for the reply, I'm going to do it since saneliz word means much to me.

 No.6871

File: 1637202681797.png (178.81 KB,500x600,insane_liz.png)

>>6870
>saneliz

ha, I wish

 No.6872

I feel like doing so much LSD fucked me up mentally because of one bad trip i had oh well

 No.6874

>>6871
Oh then I should not take this tip into consideration.
Internet magic money ftw
>>6872
Had two huuuuge bad trips on LSD and for me it changed nothing.
Psychedelics are just not for me

What happened?

 No.6875

>>6874
nothing too crazy just was tripping way too hard and couldn't handle the anxiety and felt like i was legit going insane and then ended having a bad mental breakdown doesn't help that i'm lonely and depressed

 No.6880

>>6875
LSD isn't for people who aren't happy with their life, why do you think all the homeless bums choose crack and heroin over psychedelics. My personal drug of choice is New York Sour Diesel, it always relaxes me.

 No.6881

>>6868
Good thing I didn't do what I wrote. I'm making x3 daily now lol
Top ten epic internet money

 No.6884

File: 1638222056207.mp4 (40.1 KB,460x460,anne2Vjd_700wv_0.mp4)

I had no motor tics for quite some time. Thought that this chapter is finished

Unfortunately not, it came back like few days ago. It's getting worse and worse.
Can't control my body at this point. Today was my worst second case ever of this bullshit.
My body was making huge jerk movements and vocal tics kicked in.
It felt like my person went outside of my body and started screaming at me while in a body there was someone else.
I couldn't control anything and my hands were hitting me in the head and now it hurts.

What the fuck, my life was going so well. I'm done
I've used to have some mental problems in my life but they were actually easy to understand.
Like "oh I feel like that because something something, it's not real I just think it is"

BUT NOW everything sounds like I'm making this up. Tried to calm myself down thinking hey I'm the one making this. I will just stop and it got worse when I tried

Sounds like I need to take jew pills but I'm scared that it will get worse hahah fuck

 No.6885

Oh wow, now I'm in panic.
I have a feeling like someone will break into the house and harm me or someone already got in.
Wanted to check if the door is locked but I couldn't, I'm scared too much.

The fuck is happening haha
Looks like all my mental illnesses decided to wake up at the same time. Wonderful

 No.6887

>>6885
my mental illness is less about worrying people might have broken in and more about checking the door 50 times to make sure it's locked

 No.6890

>>6880
That's why you only take LSD if your depressed AND enjoy psychological and existential horror.
Love horror movies or games while I forget who I am, ascribe grander meanings to things, and get trapped on puzzles for minutes that feel like hours.
>>6887
Always lock my door and test it, makes piss breaks a pain though.

 No.6895

File: 1638966331773.jpg (1.32 MB,3264x1836,cat.jpg)

The person who raised me died recently, I'm always alone but they were one of the only people who acted invested in me, I took care of them for the last few years and with my declining mental state I did more to darken the mood than lighten it.

I left my cat with their spouse, and for some reason I miss them a lot right now. They'd follow me everywhere, sleep in my lap, bite me when I pet them too much. It's weird realizing the only being that enjoys my company that's still alive, is a cat, probably with stockholm syndrome.

 No.6897

Lost my phone today,had a bank account on it either phone number that doesn't exist anymore.

The only way to switch is to go to bank and show them ID. I also lost it today with my two hoodies in a bag although at different time.

Previously I lost my bank card.

I have no money at hand.
I'm living alone. Guess I'm just gonna starve then.

Holy fuck what the fuck is going on. I keep losing stuff.
Lmfao I guess I need a caretaker

At this point I see no other reasonable fix to this current situation than suicide. Tho I can't afford that either.

That's a lot of stuff to do and interactions with other people.
I'm glad that I have social phobia :-DDDD that's definitely gonna help

Tomorrow I have a ton of shit to do at work. Jesus, it would be so nice to die in sleep today.

 No.6899

>>6897
Our reptilian lord is trying to teach you all you need is him, lizchan, and an internet connection.
I'm so scared of losing shit I'll constantly tap my pockets every once and awhile and never bring bags with me unless I keep them in my sight.
Couldn't you get a copy of your birth certificate and contact the bank and they'd freeze it?

 No.6901

>>6895
brutal, why couldn't you keep the cat?

 No.6904

>>6901
I'm mostly used to solitude, I left them with the old man because he's been married for 50+ years and now his house is empty, they live in a place she could run around and they get along, while i'm having to live in a city now.

 No.6908

File: 1639249335021.jpg (90.87 KB,1020x1020,1509924557255.jpg)

>>6899
You are right, that must be it!
I'm not scared of losing I just lose things all the time.
I only do the tap for my keys and phone and e-cigs. Rest is not important!

>Couldn't you get a copy of your birth certificate and contact the bank and they'd freeze it?

Fortunately I disconnected my card before losing phone haha.
Well I found my ID it was outside in the bag with hoodies covered by snow. I forgot to take it inside because I was carrying a chair

Now all I have to do is to go to the bank and hope that they will accept my broken in half ID taped with transparent tape. Then I will be able to change the number and install the app.

Although it's not necessary anymore. Thankfully crypto exchange in which I have acc has option to make you a debit card!
I did it yesterday and it's online now, already ordered groceries with it.
Magic internet money literally saved my life

me in the pic

 No.6911

>>6908
Typical liz, first stage of dementia, digital money investor, one of our cults own prototypes.
What's got you so busy?

 No.6916

Welp I got disowned, get to move back with my cat though that'll be nice.

 No.6943

Since I started living on my own, life feels like speedrun.
Days pass so fast, my memory gets worse and I have no energy.

Honestly it scares me deeply, the feeling of losing control.
Like I'm becoming less and less aware of everything going on.

Weird shit, does every adult Liz life feels like that?

 No.6944

Cont. >>6943
Stupid mood swings
Nevermind, now I feel like a badass

 No.6945

i just quit my shitty wage cuck job god fuck this society and shit hole of a planet

 No.6946

>>6945
Same, I quit my job a few weeks ago. It was a pain leaving because I've been there so long but now it's finally concluded. Hopefully now I can get my mental health back under control.

 No.6947

>>6945
>fuck this society and shit hole of a planet
Agreed

>>6945
>>6946
woah Lizzies, why did you quit and what were you doing?

 No.6949

>>6947
i was working a shitty warehouse job i literally told the manager "i'm out" and walked out

 No.6951

>>6947
plant I was working at was closing. wasn't getting any severance so I just left

 No.6952

I'm trying to get back into IT jobs because they are chill compared to shitty manual labor.

 No.6956

>>6952
Ah waow, why would you even drop IT.
99% of manual jobs are trash

 No.6959

>>6956
my dumbass enlisted in the military got out with no skills other than shoot a fucking gun and drive a baby tank yep not much skills

 No.6968

>>6959
Haha oh shit, you're still here
If I remember correctly this plan was going to turn out rather good?

 No.6970

File: 1640742987742.jpg (79.25 KB,1080x742,1634757974247.jpg)

some Family are dragging me into meeting after christmas and usually rely on me to keep conversations going or to share a smoke with.
It's making me nauseous thinking about it, I've just spent weeks getting up, watching horror movies or gaming, I forget how to act human after so much escapism/isolation.
Like I lose the ability to dissociate or escape for awhile after i'm dragged into social affairs.

 No.6974

>>6968
didn't really turned out that bad i'm applying for VA benefits and i'll probably become a NEET for a while

 No.6977

File: 1640827218509.jpg (27.07 KB,303x550,81s8ER1h95L._AC_SY550_.jpg)

HONK HONK Lost almost all of my profit in crypto

Dang I was so close to buying cool VAN in which I can live.
Welp easy come easy go. No hard feelings since it didn't change anything for me.
Other than ordering bunch of food.
Still felt like shit and contemplated suicide.

At least now my mind is free of checking charts and stuff.
Well gotta find something else to do

 No.6979

File: 1640832015533.png (407.63 KB,1199x1697,1606857825567.png)

>>6977
good good, welcome back to the POVERTY ZONE - never leave us

 No.6980

>>6977
If it makes you feel any better the scratch tickets that I bought today didn't pay out either. If I could just win that $25,000 prize I could take a year off work. Oh well.

 No.6996

File: 1641337139550-0.gif (27.57 KB,160x215,Ms_Kitty.dfa761b4.gif)

Cont. >>6977
Well, I had to fill all that free time and got heavily addicted to League of Legends in like few days lol, again…
>>6979
I will gladly stay in this zone. It was made for me. Thank you
>>6980
Oh scratch tickets are cool. They're fun but I'm not gonna risk getting into it hah


I don't feel bad about that unrealized profit. That was fun so I don't mind
Got many NFTs in games and share in project with crypto scholarships that is supposed to launch in Q1 so I'm not done totally.

Watch me not selling it all again when it goes up in value lol

 No.6997

File: 1641341810358.png (171.26 KB,600x600,75e.png)

Oh I'm dumb, just counted NFTs and it's worth even more than that lost profit.
I'm really retarded, totally forgot how much I spent for those.
That's extra dumb how much I put into ponzi magic internet property.

Yet again my own stupidity and lack of critical thinking saved me
When do you Lizzies ape in with me?

 No.7009

Oh no playing games and full isolation does not shut the negative thoughts anymore.
Well, that always worked. I feel like shit

I can't fix the things that are causing it since they're not material at all.
My brain is trying to kill me hah
Stupid crap, has everything it needs and still bothers me

 No.7011

>>7009
I know, my brain and guts are always sabotaging me. A lot of the time I just want to rest on the couch but the nerves is those two parts in my body keep telling me to be nervous about this or that, making my heart speed up. Not that I would do it but I can sort of understand why some people voluntarily lobotomized themselves back in the day.

 No.7018

File: 1641851559049.jpg (85.63 KB,585x573,serial_experiments_lain_fa….jpg)

Welp got laid off from doing remote stuff.
Now I have to work at place. I was being "not efficient".
Yeah, not efficient. I wonder what I would hear from Boss if I didn't do unpaid overtime hahahaaaaaaaaaaaaaa
>>7011
That just sounds like you have unfinished business that should be taken care of

 No.7019

well i'm not eating taco bell for a while fucking asshole is having a battle right now

 No.7020

>>7018
>unfinished business

I stress out about nothing. I'm fully aware it's bullshit but like I said my nerves betray me.

>>7019
stop complaining, you know that taco bell was totally worth the diarrhea



[Return][Go to top][Catalog][Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ Home ] [ all ] [ liz / b / meta ] [ Rules / FAQ / Search / News ]